Autogramiáda knížky Cesta k opravdovému jídlu

19.10.2019

Už je to dlouho, co jsem začala sledovat úžasnou Evu z Moje barevná kuchyně a když jsem se dozvěděla, že spolu s Markétou Gajdošovou, výživovou poradkyní, která má naprosto stejný pohled na stavování jako já, vydávat kuchařku, věděla jsem, že si jí koupím hned, jak to půjde a že to bude pecka.

A TAKY JE!

Kuchařka má krásnou vazbu, voní a ilustrace a fotky v ní jsou překrásné a originální. Je úplně ideální pro všechny, kdo chtějí získat povědomí o tom, jak to v těle funguje a co potřebuje, jaké jsou makroživiny a jak si nastavit příjem. Popsané je to laicky a se zdravým nadhledem. U všech receptů najdete i nutriční hodnoty! Rozhodně doporučuju koupit.

Autogramiága v Hradci Králové probíhala na Náplavce, což je stylový bar a restaurace u řeky s výborným jídlem. Moc jsem se těšila, až holky osobně uvidím a měla v sobě mírnou nervozitu:-) Smála jsem se sama sobě:-) Ale okamžiutě to ze mě spadlo při představení, jelikož z obou sála tolik pozitivní energie, že to ani jinak nešlo. Povídat bych si s nimi mohla hodiny a už teď vím, že se nevidíme naposledy :-)


Fit&food with Luci @fitfoodwithluci
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky