Jak jsem točila reportáž prozeny.cz

19.02.2019

Je fajn nechat se inspirovat, ale být inspirací je fantazie

V srpnu 2017 jsem absolvovala focení a natáčení reportáže pro web www.prozeny.cz. Rozhodla jsem se vám sepsat krátký článek o tom, jak to probíhalo.

Seděla jsem v půlce léta v CrossCafe, ze kterého si občas dělám svoji kancelář a narazila na www.seznam.cz na reportáž o ženě, které se podařilo zhubnout a rozhodla se o svou zkušenost podělit. Obdivuji lidi, kteří na sobě makají, nevzdávají se. Vyžaduje to obrovskou dávku odvahy a pevnou vůli. Nejsou to ty typy, co mají za sebou jednoduchou cestu, většinou je tomu naopak a právě o to je výsledek obdivuhodnější. Na konci reportáže byla výzva - Znáte někoho, kdo si prošel proměnou a mohl by inspirovat ostatní?

Inspirovat.
Nikdy jsem nebyla typ, co by se chtěl ukazovat veřejnosti. V minulosti tomu bylo právě naopak! Nehnala jsem se za nějakými obdivy. Celý blog vznikl jako snaha INSPIROVAT. Ukázat, že TO jde. Nakopnout. Podpořit. Poradit. Jít s kůží na trh není nikdy nic příjemného. A už vůbec ne, když vypadáte jako kredenc, víte, že na vás nebyl hezký pohled a v podstatě se za tuhle část života tak nějak stydíte. No nedivte se. Ale kdybych si tím neprošla, nejsem taková, jaká jsem dnes. A to ne jen po fyzické stránce, ale i psychické stránce. Ale to jsem odběhla...

Tak jsem sepsala e-mail, přiložila fotky a čekala na reakci, která přišla velmi brzy. Domluvil se termín focení a točení, kontaktovla mě stylistka, aby jsme doladily detaily k outfitům a už zbývalo jen čekat na den D. Čím víc se blížil, tím víc jsem byla nervózní. Celkově jsem neměla dobré období a měla jsem sto chutí vše odvolat. ,,Co já tam jedu dělat?! To bude trapas...! Nezvládnu to." běželo mi hlavou. Ale jsem moc ráda, že jsem překonala sama sebe i s podporou lidí kolem mě a vyrazila jsem do Prahy. Obvykle si dělám legraci - holka z malého města se slámou v botách přijela do velkoměsta :-D Zdárně jsem našla místo setkání a hodinu předem celá netrpělivá - abych náhodou nepřijela pozdě - stepovala poblíž.

Skvělý tým...

Denisu, redaktorku, jsem znala z předchozích reportáží a e-mailů. Mile mě přivítala a po příchodu kameramana jsme šli rovnou natočit úvodní příchod před budovou. Upřímně? V tu chvíli jsem si říkala, že nemůže být nic kýčovitějšího, něž můj výraz a chůze :-D ,,Hlavně přirozeně"...víme? Následovalo vybírání outfitů se skvělou stylistkou, vyzkoušela jsem jich několik a společně jsme vybraly tři, které mi seděly a líbily. To byl zážitek. Atmosféra byla prima a já si začala celou akci užívat. Jedna z mých oblíbených částí bylo líčení a úprava vlasů, to bych si nechala líbit každý den :-) Po vyfocení každého outfitu se makeup zvýraznil a vlasy přečesaly. 
Co vám budu povídat... Byla jsem nervózní jako blázen. Když na vás v jednu chvíli kouká tým lidí, bliká foťák a snímá kameraman, je to hardcore. ALE JÁ SI TO TAK UŽILA! Že bych v sobě měla kousek exibicionisty? :-) Určitě na tom měl velký podíl celý tým lidí, který chválil, podporoval, bavil. Jestli to někdo z vás čte, díky ještě jednou. Bylo to prima.

Po vyfocení outfitů už nás čekalo jen natočení reportáže. Otázky jsem dopředu neznala, ale nebylo to nic, na co neexistovala odpověď. Spoustu věcí se v reportáži neobjevilo, to je pochopitelné. Jednu informaci bych vám ale ráda předala alespoň takhle:

Makejte na sobě! Že máte hodně práce? Rodinu? Málo času? Nebaví vás pohyb? Neradi vaříte? Já vám něco povím - já mám taky rodinu, malé dítě, málo času, druhou práci, pohyb mě nikdy moc nebral. Jde to. Kdo chce, najde si způsob. A nemusíte hned teď překopat svůj život od základů a být strašně fitness a healthy :-D Řiďte se intuicí, najděte si cíl, a hlavně - cestu, která vás bude bavit! Nemáte rádi fitko? Ok. Cvičte doma. Celý den sedíte v práci? Jděte se projít, vystupte o zastávku dřív, zaparkujte auto dál, nejezděte výtahem a jděte po schodech. Myslíte si, že zdravé jídlo chutná hnusně? Že jíte pořád to samé? Vaříte na vodě a bez chuti? Omyl. Mrkněte do mých alb na ty stovky receptů a zkuste je. Dělejte to pro sebe, ne pro druhé. A nebo i pro ně, pokud si myslíte, že jim to prospěje. Ale s vášní a odhodláním a neberte to jako chvilkovou změnu za cílem rychle zhubnout, ale jako cestu za spokojenějším já a zdravějším tělem. Tak jak se k sobě chováte a jak myslíte, tak vypadáte. Jednoduchá rovnice.

Odkaz na reportáž a článek máte tady.


Fit&food with Luci @fitfoodwithluci
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky