Jsem v knížce Hubneme jídlem... aneb síla přitažlivosti

11.10.2019

Začínám věřit v sílu přitažlivosti.. nemyslím tím mezi lidmi. Ale takovou tu sílu, kterou když si něco moc přejte, můžete si to do života přitáhnout. Už delší dobu tohle téma sleduju, potkávám se s ním, čtu o něm a klidně se mi smějte, ale něco na tom bude. Naprosto věřím v to, že ,,Co dáváš, dostáváš." a že když na něčem pracuješ, myslíš na to, přeješ si to ... tak se to stane. Vrátí se to v různých podobách. 

 Na začátku roku jsem si dala pár cílů...vizí? Něco, co jsem si napsala, vytiskla, nalepila. Nejsou to předsevzetí, ale taková ta tajná přání a cíle. Například i to, říkat na všechny výzvy ,,ANO". Stal se ze mě tenhle rok tak trochu YESMAN, ale to už jsem v sobě pěstovala i před tím. Jednou z mých vizí bylo ,,Budu pracovat na knížce", tehdy jsem myslela tu svou...ideálně. Ale na to nebyl tak úplně čas a ani prostředky... Ale i tak se mi to tak trochu podařilo, a myslím si, že úměrně tomu, kolik jsem tomu věnovala pozornosti, času a myšlenek.

Bylo to na konci dubna, kdy mi přišla zpráva ,,Ahoj Luci, měla bych na tebe dotaz :-) Chystám 3. díl kuchařky a říkala jsem si, že bych tam chtěla mít i recepty od jiných holek a udělat to zajímavější i pro ostatníJ Co bys říkala na 10 tvých receptů a fotek ..." V tu chvíli jsem si říkala - tohle je ono, další ,,YES", další výzva. A jak říká moje oblíbená postava ze seriálu Jak jsem poznal vaši matku ,,Výzva přijata!" :-)

A tak jsem kývla a začala řešit detaily. Měla jsem termín, do kdy mám dodat všechny podklady a mohla jsem se pustit do práce. Receptů mám stovky, takže vybrat ty nejzajímavější, pro mě jedny z těch nejchutnějších... což bylo celkem dost těžké, jelikož mi chutnají všechny :-) Ale povedlo se. Ty, které byly potřeba jsem uvařila, upekla, vyfotila, fotky upravila, sepsala recepty, a pak krátký článek o mě a mojí cestě...mých začátcích. Nevešlo se tam zdaleka všechno, co mám za sebou, ale i tak snad bude motivační pro ostatní ženy, slečny, muže, kluky... :-) Co se sebou chtějí něco dělat, chtějí žít líp, vypadat líp a co si budeme vykládat, dobře se najíst.

4.10. vyšla knížka Hubneme jídlem, kde mám svou vlastní kapitolu a jsem pyšná. Pyšná na Karolínu Hrubešovou, která to celé zorganizovala, dala dohromady spoustu svých receptů a lidí se skvělými proměnami, na všechny ty odvážlivce, co jdou s kůží na trh a i na sebe. Jo jsem na sebe pyšná. Proč ne. Obyčejná ženská, která ráda vaří a peče zdravě, ráda šíří kolem sebe dobrou náladu, pozitivní energii, motivuje... to dotáhla do knížky, která přesně tohle všechno má za cíl. A víte co? Už se nemůžu dočkat, na jakou výzvu nebo příležitost budu moct příště říct ,,YES" ! :-)

Fit&food with Luci @fitfoodwithluci
Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky